Po co kupować, skoro można wypożyczyć. Po co gromadzić, jeśli można udostępniać… Coraz częściej wymieniamy się przedmiotami, dzielimy się mieszkaniem (Couchsurfing), użyczamy miejsca w samochodzie (BlaBlaCar). Trend sharing economy jest coraz bardziej popularny, a nowoczesne technologie stwarzają doskonałe warunki do jego rozwoju. Potrzebne nam tylko odpowiednie narzędzia, serwisy internetowe, programy, aplikacje.

Jeśli idea współdzielenia, współtworzenia czy współkupowania jest Ci bliska, dołącz do naszych testów, weź udział w zabawie i pomóż nam udoskonalić platformę internetową Jim Borrow, służącą do wypożyczania przedmiotów codziennego użytku.

Doświadczanie jest ważniejsze od posiadania. Wszyscy szukamy przeżyć. Reklamodawcy o tym wiedzą i sprzedają nam obietnicę doznań. Kupujemy wolność, radość i przygodę, a zostajemy z kolejną parą rolek, odkurzaczem, trzecim namiotem w piwnicy i... ratami do spłaty. Czy nie lepiej pożyczyć i przetestować najpierw dany przedmiot? Doświadczać, nie kupując? I to za ułamek ceny nowego produktu...

- pomysłodawcy kampanii